Politică de rambursări și returnări

Politica de retur  NOVA BRAND (fotolii, scaune, bancute)

Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.

Termenii si conditiile de returnare a produselor

Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original. Pentru produsele returnate conform prezentei Politici de retur trebuie sa suportati integral costurile legate de returnarea acestora.

Va rugam sa aveti in vedere ca, in calitate de consumator, sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora . Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, uzura sau folosire, zgarieturi, este murdar sau are feronerie lipsa si nu poate fi revandut ca si produs nou, se va percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiunile cumparatorului /  la comanda / configurate special, produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

Nova Brand va rambursa contravaloarea produselor returnate in termen de 14 zile de la receptionarea produselor in depozitul nostru,  prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de dumneavoastra, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

In toate cazurile nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.

Costul de transport se plateste astfel: daca returul se face prin intermediul firmei de curierat indicate de Nova Brand, costul de retur se scade din suma de rambursat, iar daca returul se face printr-o alta firma de curierat decat cea indicate de Nova Brand, clientul va plati  transportul.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina dumneavoastra. La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor (daca este cazul).

La primirea coletului, va rugam sa verificati integralitatea  ambalajului. In cazul in care coletul prezinta ambalajul deteriorate in momentul receptionarii acestora este obligatoriu incheierea unui  proces verbal cu agentii de livrare, in care sa constate livrarea cu ambalajul deteriorat.

In cazul produselor care au specificate pe nota de transport “deschidere colet la livrare” este obligatoriu verificarea completa a produselor in momentul livrarii. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implica acceptarea acestora si a calitatii lor. Orice reclamatie ulerioara cu privire la eventualele deteriorari ale produselor datorita transportului sunt nule.

Acceptarea produselor

Pentru produsele vandute si livrate de Nova Brand,  cumparatorul beneficiaza de returul produselor in termen de 14 zile. Clientul are obligatia sa sesizeze orice defectare sau lipsa a componetelor produselor in termen de 5 zile de la receptionarea produselor.

Contacteaza-ne pentru retur inainte de a returna produsele la: novabrd@yahoo.ro sau la tel : 0745 334282 Ovidiu Pop